Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Tuesday 7 December 2010

Selamat Tahun Baru 1432H

Selamat Tahun Baru 1432H...Semoga tahun baru ini akan lebih memberi sinar bahagia dalam hidup kita...

Well..citer pasal tahun baru a.k.a new year nih...aku takde la nak excited sangat.. Kalo sambut thn hijrah..ada sambutan maal hijrah...kalo sambut new year..ada sambutan thn baru jugak..makne yang sama cuma di sambut dalam suasana yang berbeza..

Dan yang tak banyak bezanya ialah...umur tetap meningkat (huhu....)...pastu sibuk nak buat azam..(azam aku...nak kuruskan badan...wakaka...yolah tu...)....walau apa pun...aku berdoa semoga aku jadi insan yang lebih baik dari tahun2 yang sebelumnya...

Macam biasa la...esok adalah hari cuti umum...huhu...best2...tp for sure la aku akan kebosanan sebab tak tau nak g mane2...unless encik kanda nak ajak jalan2...tp esok dia keje..arini plak dia cuti.....sabo je la aku... sob...sob...sob...

p/s : jgn lupe baca doa akhir thn n awal thn ptg nanti...moga hidup lebih diberkati...Amin..



0 comments:

Post a Comment