Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Wednesday 15 December 2010

Bengang....

Datang keje dengan semangatnya...almaklum...banyak keje yang perlu disettlekan...

Macam biasa la, pg2 mesti check email dulu..then tiba2 teringat arini kene check bank jugak..hm..memang amat membengangkan aku la kan...boleh plak kene tolak duit tu kan..bukan ke aku da bayar ari tu guna CDM masa awal bulan...lagi nak kene tolak jugak..Ini memang amat membengkekkan aku..Ok la...bende tu memangla automatik tolak kan...tp aku da cancelled ape masa last bulan 10...so...maksudnya takyah la tolak lg...cume ari tu officer tu cakap, kalo boleh transfer dulu baki yg ada ke bank lain...n diorang akan pantau la..n aku pun ikut la kata officer tu...so kira selamat la bulan lepas...huhu

masalahnye bulan ni aku pun tak sempat nak buat ape...da kene tolak ngan jayanye semalam...sabo je la aku...ikut ati...nak je g bank arini settlekan bende tu...tapi manyak kerje...(tp...sempat plak ko tulis kt cni kan...hehe...)..kalo boleh settlekan online...confirm aku da buat...takpe la...esok je aku pegi..yang da di tolak tu...aku pasrah je la..(pasrah?...kire bulan ni aku bayar 2 kali = 2 bulan punye bayaran...)...ingat aku ni kaya ke ape...cis..lari budget aku...tp takpe...ada balasannya...bulan depan aku taknak bayar. aku nak bayar balik start bulan 2 nanti..

p/s : huhu...rasanya mcm salah aku je...apsal la aku tak confirmkan ngan officer dia ari tu yg bende ni da confirm cancelled...salah aku ke?...ke?...ke?....sob...sob...sob...

0 comments:

Post a Comment