Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Friday 17 December 2010

Kisah Rapunzel

Terfikir nak tengok movie 'Rapunzel' ari tu, tapi oleh kerana en. kanda busy memanjang...maka tak dapatla aku nak menengoknye sampai la arini....lagi pun en kanda kata tengok movie tu mcm budak2 je..huhu...sebab setiap kali aku ajak tengok wayang mesti citer ala2 mcm tu...last ari tu kitorang tengok Shrek...aku la yg ajak...kalo dia yg ajak...confirm la citer2 ala keganasan je...aku tak suke...nak aku g sorang2..macam sengal la pulak..rasa mcm aku dipinggirkan...takde org nak kwn aku..(psiko...hehe...)..Ajak member tengok...dia pun baru je tengok citer tu...hm...sabo je la...best katanya...

Tapi...ari tu dapat jugak tengok...hehe...

fren : ko buat ape?
aku : lg nonton rapunzel...(wah...dapat tengok kau...)
fren : ko sorang ke?
aku : ye la...kanda aku keje la..
fren : berani plak ko...
aku : ape plak tak berani...rumah aku sendiri...
fren : vcd cetak rompak ke?
aku : ori la wei...ko dengar aku sebut rapunzel td mcmn? ala2 mat saleh ke...atau ala2 indon?
fren : ????

Tau takpe...aku tengok citer rapunzel (sebut tu kene betul2 ye...bahasa baku..) kt tv percuma m'sia..hehe...sabo je la...tp lawa jugak budak yg jd rapunzel tu...

0 comments:

Post a Comment